بهترین تاس موجود برای تخته نرد

برای انجام بازی تخته نرد علاوه بر تخته و دیسک‎های بازی، نیاز به دو عدد تاس با کیفیت وجود دارد. منظور از تاس همان جسم مکعبی شکل است که روی سطوح آن اعداد ۱ تا ۶ حک شده‎اند. تاس یک مهره پرکاربرد در بازی‎های مختلف است که بر حسب تصادف و شانس می‎تواند پیروزی یا باخت بازیکنان را در بازی تعیین کند!

امروزه تاس تخته نرد مناسب برای بازی با استفاده از متریال‎های مختلفی تولید می‎شود که در کیفیت و دقت تاس اثرگذار هستند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله به بررسی بهترین تاس تخته نرد برای خرید پرداخته و اطلاعات کاملی در رابطه با آن خدمتتان ارائه کنیم.

بهترین تاس موجود برای تخته نرد
بهترین تاس موجود برای تخته نرد

با مدل‎های مختلف تاس تخته نرد آشنا شوید!

اگر دقت کرده باشید معمولاً از پلاستیک فشرده شده برای ساخت تاس بازی منچ و ماروپله استفاده می‎شود. اما این نوع تاس‎ها به صورت استاندارد نبوده و تعادل و دقت چندان بالایی ندارند! به همین دلیل به افرادی که به صورت حرفه‌ای یا تفریحی به انجام بازی تخته نرد می‌پردازند توصیه می‎کنیم در حین خرید تاس تخته نرد از تولید کننده حتماً به کیفیت و جنس آن توجه داشته باشند. به طور کل از پرطرفدارترین مدل‎های تاس تخته نرد می‎توان به موارد زیر اشاره کرد:

تاس تخته نرد آلمانی

اگر قصد خرید تاس تخته نرد با کیفیت عالی را دارید بهتر است به سراغ انواع تاس سنگین آلمانی بروید. این محصولات با استفاده از بهترین متریال تولید شده و به دلیل دقت بالا و تعادل عالی برای بازی حرفه‎ای گزینه مناسبی به شمار می‌روند. قیمت تاس تخته نرد درجه یک آلمانی بسیار مناسب بوده و شما می‎توانید این محصولات را در سه رنگ سفید، زرد و مشکی تهیه کنید.

تاس تخته نرد آلمانی
تاس تخته نرد آلمانی

توجه داشته باشید که تاس سنگین آلمانی برای تخته نردهای حرفه‎ای مثل تخته نرد چوب گردو گزینه مناسبی بوده و در سایز ۹ میلی‎متر تولید می‎شود. لبه‎های این نوع تاس به خوبی پرداخت شده که موجب چرخش بیشتر آن بعد از پرتاب می‌شود. در حین خرید اینترنتی تاس تخته نرد، اگر تاس سنگین آلمانی انتخاب شما است حتماً از فروشنده بخواهید این محصول را با ضمانت اصالت کالا عرضه کند.

تاس تخته نرد استخوان شتر

از بهترین انواع تاس تخته نرد با کیفیت صادراتی می‎توان به تاس استخوان شتر اشاره کرد. همانطور که از نام این محصول مشخص است برای تولید آن از استخوان برش خورده شتر استفاده می‎شود. این تاس تخته نرد با اندازه استاندارد 9 میلی‎متر تولید شده و از آن می‎توان برای بازی با تخته نردهای مختلف استفاده کرد. البته در نظر داشته باشید که برای تخته نرد چوب گردو، مناسب‎ترین تاس تخته نرد با بهترین قیمت و کیفیت همان تاس سنگین آلمانی است. همچنین این تاس تخته نرد با رنگ های شاد قابل سفارش بوده و می‎توانید رنگ نقطه‌های تاس را طبق نظر و سلیقه خود انتخاب کنید.

تاس تخته نرد مالزی

اگر به دنبال تاس تخته نرد ارزان برای خرید می‎گردید بهتر است تاس مالزی را انتخاب کنید که دارای وزن سبک، قیمت بسیار ارزان و کیفیت مناسب است. در نظر داشته باشید که این تاس برای تخته‎های ساده کاربرد داشته و بهتر است از آن برای تخته نرد چوب گردو استفاده نکنید. همچنین تاس مالزی به عنوان بهترین تاس تخته نرد برای کودکان شناخته می‎شود؛ زیرا از وزن سبک و کیفیت بسیار بالایی بهره می‎برد.

مهمترین ویژگی‎های یک تاس خوب و با کیفیت

اگر می‎خواهید یک تاس تخته نرد با کیفیت عالی و ابعاد استاندارد را تهیه کنید حتماً به موارد زیر توجه داشته باشید. در واقع یک تاس استاندارد باید تعادل و دقت بالایی داشته و در طولانی مدت دچار سایش یا تغییر رنگ نشود.

دقت تاس

تاس تخته نرد باید از دقت بالایی بهره ببرد تا نتایج آن قابل اطمینان باشند. بنابراین این نوع تاس باید به صورت مکعبی شکل تولید شده و سطوح آن کاملاً صاف و صیقلی باشند تا نتایج به دست آمده اشتباه نشود.

تعادل تاس

به هیچ عنوان نباید از مواد متخلخل برای ساخت تاس بازی استفاده شود؛ زیرا به این صورت محصول نهایی از تعادل چندان خوبی بهره نمی‎برد. تعادل تاس موجب می‎شود تا احتمال افتادن آن روی هر یک از سطوحش کاملاً برابر بوده و به این صورت عدالت در حین بازی رعایت شود.

مقاومت در برابر سایش و خوردگی

با توجه به اینکه اکثر افراد در طولانی مدت از تاس بازی استفاده می‎کنند این محصولات باید در برابر سایش و خوردگی مقاومت بالایی داشته باشند.

بهترین تاس موجود برای تخته نرد
بهترین تاس موجود برای تخته نرد

خوانایی نتیجه تاس

بهتر است از رنگی متضاد برای نقطه‎های تاس تخته نرد استفاده شود تا این نقاط کاملاً خوانا باشند. همچنین توصیه می‌کنیم تاس‌هایی را انتخاب کنید که از کیفیت چاپ یا رنگ مناسبی برخوردار بوده و بعد از گذشت زمان دچار تغییر رنگ و افت کیفیت نشوند.

راهنمای انتخاب تاس تخته نرد

اگر قصد دارید از بین تاس آلمانی استخوان شتر و مالزی یکی را انتخاب کنید بهتر است به نکاتی توجه داشته باشید، زیرا هر تاس با توجه به جنسش از ویژگی‎های متفاوتی بهره برده و برای مثال ممکن است برای بازی حرفه‎ای و مسابقات گزینه مناسبی نباشد.

تاس تخته نرد برای بازی تفریحی

در حین خرید و فروش تاس تخته نرد آنلاین بهتر است حتماً به جنس و کیفیت تاس توجه داشته و این محصول را با توجه به نوع استفاده خود خریداری کنید! برای مثال برای بازی تفریحی نیازی به تاس گران قیمت وجود ندارد و تاس مالزی می‎تواند نیاز شما را برآورده کند. البته توجه داشته باشید که انتخاب تاس تخته نرد برای بازی دوستانه بستگی به مدل و جنس تخته نرد شما دارد. به طور کل برای تخته نردهای معمولی می‎توانید از تاس استخوان شتر و تاس مالزی استفاده کنید. اما اگر تخته نرد شما از جنس چوب گردو بوده و به صورت کاملاً استاندارد و حرفه‎ای طراحی شده بهتر است به سراغ تاس سنگین آلمانی بروید.

تاس تخته نرد برای مسابقات

برای مسابقات نیاز به تاس تخته نرد با کیفیت ساخت بالا وجود دارد. در واقع تاس شما باید در ابعاد کاملاً استاندارد ساخته شده و تعادل و دقت بالایی داشته باشد.

بهترین تاس تخته نرد برای کودکان

معمولاً انواع تاس تخته نرد مناسب برای همه سنین هستند. اما برای بازی کودکان می‎توانید از تاس مالزی استفاده کنید که با قیمت ارزان و کیفیت مناسب قابل خریداری است.

انتخاب تاس تخته نرد با طرح های زیبا

در حال حاضر امکان خرید تاس تخته نرد با طراحی مدرن یا کلاسیک وجود دارد. در واقع دیگر لازم نیست به سراغ مدل‎های ساده بروید و می‎توانید برای خرید انواع تاس تخته نرد با طرح های جذاب اقدام کنید. البته باید بدانید که محبوب‎ترین مدل تاس تخته نرد با طراحی کلاسیک است که معمولا در رنگ سفید یا مشکی و با طرحی بسیار ساده عرضه می‎شود.

اما شما می‎توانید انواع تاس تخته نرد را با طراحی خاص نیز سفارش دهید. برای مثال این محصولات در رنگ بندی‌های بسیار متنوع عرضه می‎شوند که برای کودکان بهتر است به سراغ رنگ‎های شاد مثل آبی، سبز، قرمز، بنفش و… بروید. در انتخاب تاس تخته نرد با رنگ های متنوع حتماً بررسی کنید که رنگ تاس کاملاً ثابت بوده و در اثر استفاده مداوم از سطح تاس پاک نشود!

بهترین تاس موجود برای تخته نرد
بهترین تاس موجود برای تخته نرد

تاس تخته نرد با ویژگی های خاص

اگر قصد خرید تاس تخته نرد برای هدیه یا استفاده شخصی را دارید باید حتماً به ویژگی‎های خاص آن توجه داشته باشید. در واقع تاس تخته نرد باید دقت و تعادل کاملی داشته باشد و در برابر سایش مقاومت بسیار بالایی از خود نشان دهد. همچنین جذابیت ظاهری تاس نیز بسیار مهم بوده و به خصوص برای هدیه بهتر است تاس تخته نرد با بسته بندی شیک خریداری شود. در فروشگاه آنلاین تاس تخته نرد می‎توانید این محصولات را با کیفیت بالا، جذابیت ظاهری زیاد و مقاومت بسیار عالی در برابر سایش و آسیب تهیه کنید!

تاس تخته نرد با قابلیت شستشو

با خرید تاس تخته نرد از فروشگاه معتبر خیالتان از بابت کیفیت این محصول راحت خواهد بود. برای مثال تاس‎های عرضه شده در رویال بلوط همگی قابل شستشو بوده و به این صورت دچار افت کیفیت و تغییر رنگ نمی‎شوند. در این فروشگاه انواع تاس تخته نرد با بهترین متریال تولید شده و به همین دلیل عمر و دوام بسیار زیادی دارند.

انتخاب فروشگاه اینترنتی تاس تخته نرد معتبر

اگر قصد خرید تاس تخته نرد اصل و اورجینال را از یک فروشگاه اینترنتی معتبر دارید توصیه می‎کنیم حتماً فاکتورهایی را در نظر گرفته و بر اساس آن‎ها بهترین فروشگاه اینترنتی کشور را انتخاب کنید.

فروش تاس تخته نرد با ضمانت

فروش تاس تخته نرد باید با ضمانت انجام گیرد تا از کیفیت و ماندگاری این محصولات اطمینان حاصل شود. خوشبختانه در رویال بلوط تمامی تاس‎های بازی با ضمانت اصالت کالا قابل خریداری هستند.

خرید تاس تخته نرد با ارسال رایگان

در رویال بلوط امکان فروش تاس تخته نرد با کیفیت عالی و ارسال رایگان وجود دارد. همچنین شما عزیزان می‎توانید انواع تخته نرد با کیفیت و سفارشی ساز را با قیمت بسیار مناسب از رویال بلوط تهیه کنید.

خرید تاس تخته نرد با قیمتی مناسب

اگر به دنبال بهترین قیمت تاس تخته نرد می‎گردید کافیست به فروشگاه رویال بلوط سر بزنید. در این فروشگاه امکان خرید انواع تاس تخته نرد با قیمت مناسب وجود دارد. برای اطمینان از قیمت مناسب این محصولات حتماً رویال بلوط را با دیگر فروشگاه‎های اینترنتی مشابه مقایسه نمایید.

خرید تاس تخته نرد با تخفیف

در حین خرید کالا هیچ چیز هیجان انگیزتر از تخفیف نیست! در واقع تمامی مشتریان علاقه‎مندند تا محصولات مورد نظر خود را با قیمت مناسب و تخفیف خریداری کنند. در رویال بلوط می‎توانید برای خرید تاس تخته نرد با تخفیف ویژه اقدام کرده و این محصولات را با مناسب‎ترین قیمت سفارش دهید. به این صورت می‎توانید در هزینه‎های خود صرفه‎جویی کرده و به جای دو تاس چند عدد تاس با کیفیت را سفارش دهید.

خرید تاس تخته نرد با ارسال سریع

برای بسیاری از افراد خرید تاس تخته نرد با کیفیت و قیمت مناسب اهمیت دارد. اما در کنار این موارد باید ارسال سریع فروشگاه اینترنتی را نیز در نظر داشته باشید. به این صورت می‎توانید تاس تخته نرد را در کوتاه‎ترین زمان ممکن تحویل گرفته و از بازی با آن لذت ببرید.

خرید تاس تخته نرد به صورت عمده

در رویال بلوط علاوه بر اینکه امکان خرید تاس تخته نرد با قیمت مناسب در بازار فراهم است می‎توانید این محصولات را به صورت عمده نیز سفارش دهید. در واقع رویال بلوط به عنوان مرکز خرید تاس تخته نرد در ایران شناخته می‎شود که انواع تاس استخوان شتر آلمانی و مالزی را با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا عرضه می‎کند.

سوالات متداول

تاس تخته نرد در چند مدل تولید می‎شود؟

در حال حاضر تاس آلمانی، تاس استخوان شتر و تاس مالزی جزء پرفروش‎ترین تاس‎های تخته نرد هستند که ویژگی‎های آنها در این مقاله به طور کامل ذکر شده است.

سایز استاندارد تاس تخته نرد چقدر است؟

معمولاً تاس تخته نرد باید با اندازه استاندارد ۹ میلی‌متر تولید شود.

بهترین تاس برای تخته نرد گردو را چطور انتخاب کنیم؟

برای تخته نرد چوب گردو بهترین گزینه تاس سنگین آلمانی است که چرخش زیاد و صدای گوش‎نوازی دارد.

قیمت تاس تخته نرد درجه یک چقدر است؟

تعیین قیمت تاس تخته نرد بستگی به مدل آن دارد. بنابراین توصیه می‎کنیم برای اطلاع دقیق از قیمت‎ها وارد فروشگاه آنلاین رویال بلوط شوید.

فروش تاس تخته نرد با کیفیت بالا

آیا قصد خرید تاس تخته نرد با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا را دارید؟ در این صورت می‎توانید وارد وب سایت رویال بلوط شده و این محصولات را در طرح‌ها و مدل‎های متنوع سفارش دهید. رویال بلوط به فروش آنلاین تاس تخته نرد با کیفیت، انواع تخته نرد و دیگر بردگیم‎ها مثل شطرنج، منچ و ماروپله می‎پردازد. شما می‎توانید با ورود به وب سایت رویال بلوط در کمتر از چند دقیقه سفارشات خود را ثبت کرده و در مدت زمانی بسیار کوتاه تحویل بگیرید.

برای اطمینان از قیمت محصولات موجود در رویال بلوط حتماً قیمت خرید تاس تخته نرد در تهران را مورد بررسی قرار دهید. در واقع رویال بلوط این محصولات را با قیمت‎های رقابتی عرضه می‎کند تا شما عزیزان بتوانید با صرف هزینه کم بهترین تاس و تخته نرد را تهیه نمایید. در این مقاله راهنمای خرید تاس تخته نرد را در اختیار شما عزیزان قرار داده و به بررسی جنس، مدل، ابعاد استاندارد و طراحی این محصولات پرداختیم. در انتها شما از بین انواع تاس آلمانی، تاس استخوان شتر و تاس مالزی کدام یک را برای بازی تخته نرد ترجیح می‌دهید؟

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس