معرفی تخته نرد گردو کردستان

برای بازیکنان حرفه‎ای تخته نرد هیچ صدایی گوش‎نوازتر از صدای ریختن تاس روی صفحه تخته نیست! به همین دلیل است که این افراد به دنبال بهترین جنس تخته و تاس می‎گردند تا یک بازی حرفه‌ای و لذت بخش را تجربه کنند. اگر شما هم جزء بازیکنان حرف ه‎ای این بردگیم هیجان انگیز هستید بهتر است در خرید تخته نرد حتماً به جنس و مدل آن توجه داشته باشید.

اما بهترین چوب برای تولید تخته نرد کدام است؟ در پاسخ باید گفت که چوب گردوی کردستان به عنوان مرغوب ‎ترین چوب برای تولید این بردگیم به شمار می‎رود زیرا دارای استحکام بالا و جلوه بسیار زیبایی است. در این مقاله قصد داریم به معرفی تخته نرد گردو کردستان بپردازیم و ویژگی‎ های آن را برای شما عزیزان شرح دهیم.

تخته نرد گردو کردستان
تخته نرد گردو کردستان

چوب گردو کردستان، مرغوب ترین چوب برای ساخت تخته نرد

اگر قصد خرید تخته نرد گردو را دارید به شما تبریک می‎گوییم زیرا به این صورت از یک تخته نرد عمرانه برخوردار خواهید شد که تا سال‌های سال قابل استفاده بوده و دچار شکستگی و آسیب نمی‎ شود. اما باید بدانید که چوب گردو نیز دارای انواع مختلفی بوده و بهترین چوب گردو در کردستان یافت می‌شود! این نوع چوب دارای استحکام بسیار بالا، بافت پر از گره و رنگ بسیار زیبا است که ارزش زیادی داشته و مصارف گوناگونی دارد.

در حال حاضر امکان خرید تخته نرد ریشه گردو نیز فراهم است که به دلیل گره ‎های طبیعی بسیارش جلوه بسیار زیبا و منحصر به فردی دارد. برای ساخت تخته نرد با چوب گردو ابتدا باید چوب‎ ها را برش زده و سپس ۲ تا ۴ سال به آنها زمان داد تا کاملاً خشک شوند. در غیر این صورت ممکن است چوب تاب برداشته و تخته نرد ساخته شده دیگر قابل استفاده نباشد. بعد از گذشت این زمان مراحل طراحی و ساخت تخته انجام گرفته و یک اثر هنری توسط هنرمندان بزرگ و بنام کشور آفریده می‎شود.

تخته نرد گردوی کردستان چه ویژگی‌هایی دارد؟

پیش از خرید تخته نرد گردوی کردستان بهتر است ابتدا با ویژگی‌ های آن آشنا شوید. به این صورت می‎توانید با توجه به بودجه، سلیقه و نیاز خود این نوع تخته نرد را انتخاب کرده یا به سراغ دیگر جنس‎ های موجود در بازار بروید.

استحکام بسیار زیاد

استحکام تخته نرد گردو بسیار زیاد بوده و به همین دلیل عمر این نوع تخته حداقل ۵۰ سال است! به این ترتیب می‌توانید به صورت عمرانه از این محصول استفاده کرده و نیازی به هزینه کردن مجدد نداشته باشید.

پرداخت پذیری بالا

چوب گردو قابلیت پرداخت زیادی دارد و برای کنده‎ کاری و تراش‎کاری بسیار مناسب است؛ به همین دلیل می‎توان روی این نوع چوب از هنر خاتم کاری، مینیاتور، رزین، منبت کاری و… استفاده کرده و طرح‎ های بسیار زیبایی روی آن ایجاد کرد. همچنین امکان ایجاد طرح و نقش سفارشی روی تخته نرد چوب گردو نیز وجود دارد که برای دریافت اطلاعات بیشتر در این رابطه حتماً از طریق واتساپ با کارشناسان رویال بلوط در ارتباط باشید.

نقوش طبیعی زیبای چوب گردو

چوب گردو دارای گره‎ های طبیعی بسیاری است که جلوه زیبا و چشم نوازی دارند. به همین دلیل از این چوب در ساخت صنایع دستی مثل تخته نرد استفاده می‎شود.

چرخش و صدای زیبای تاس روی چوب گردو

اگر میزان چرخش و صدای تاس روی صفحه تخته نرد برایتان اهمیت دارد به سراغ چوب گردو کردستان بروید؛ زیرا انواع تاس روی این نوع چوب بهترین چرخش و صدا را ایجاد می‎کنند.

قیمت تخته نرد گردو کردستان

قیمت تخته نرد گردو با توجه به فاکتورهایی تعیین می‎شود که شامل ابعاد، طرح، جنس مهره‎ ها و… می‎شوند. برای مثال قیمت تخته نرد منبت کاری با مینیاتور متفاوت بوده و هرچه طرح اجرا شده روی تخته دارای جزئیات بیشتری باشد، قیمت تخته به همان میزان افزایش پیدا می‎کند. اما شما می‎توانید این محصولات را با تخفیف و مناسب ‎ترین قیمت از فروشگاه رویال بلوط سفارش داده و در کوتاه ‎ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. همچنین ذکر این نکته ضروری است که امکان تولید تخته نرد سفارشی با چوب یا ریشه گردو برای شما فراهم بوده و می‎ توانید با توجه به سلیقه و بودجه‎ تان ابعاد و طرح تخته نرد گردو کردستان را مشخص کنید.

سوالات متداول

تخته نرد گردو کردستان چه ویژگی‎ هایی دارد؟

از مهم‎ترین ویژگی‎ های تخته نرد گردوی کردستان می‎ توان به استحکام بسیار زیاد، وزن مناسب، پرداخت پذیری عالی، مقاومت بالا در برابر پوسیدگی، گره ‎های طبیعی زیبا و… اشاره کرد.

تخته نرد گردو در چه طرح‎ هایی قابل سفارش است؟

تخته نرد چوب گردو در هر طرح و نقشی قابل سفارش است اما از محبوب‎ترین طرح‎های آن می‎توان به طرح رستم و اژدها، جام جهان نما، آرش کمان‎گیر، شکار آهو و… اشاره کرد.

قیمت تخته نرد گردو چقدر است؟

تعیین قیمت تخته نرد گردو به فاکتورهای متعددی وابسته است. بنابراین توصیه می‎کنیم برای اطلاع دقیق از قیمت این محصولات وارد وب سایت رویال بلوط شده و عبارت «تخته نرد گردو» را جستجو کنید.

آیا امکان خرید عمده تخته نرد گردو وجود دارد؟

در رویال بلوط فروش عمده تخته نرد گردو با قیمت بسیار مناسب صورت می‎ گیرد که شما عزیزان می‎توانید برای کسب اطلاعات کامل‎تر از طریق واتساپ با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.

و در پایان

اگر قصد خرید یک تخته نرد با کیفیت و با دوام را دارید بهتر است به سراغ گردو یا ریشه گردو بروید که علاوه بر استحکام زیاد دارای جلوه بسیار زیبایی است. تخته نردهای ساخته شده با چوب گردو، لوکس‌ ترین تخته ‎های بازار به شمار می‎روند و از ارزش بسیار زیادی برخوردارند. این نوع تخته نرد به صورت معرق کاری، منبت کاری، خاتم کاری، مینیاتور کاری و رزین قابل سفارش بوده تا شما عزیزان بتوانید با توجه به سلیقه خود طرح تخته نرد را انتخاب کنید. برای خرید تخته نرد ریشه گردو یا چوب گردو کافیست وارد وب سایت رویال بلوط شده و از محصولات متنوع موجود در این وب سایت دیدن نمایید. همچنین برای خرید تخته نرد سفارشی می‎توانید با کارشناسان ما از طریق واتساپ در ارتباط باشید.

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس